Jak złożyć zamówienie na publikacje

  1. Zamówienie może złożyć nauczyciel, który posiada aktywne konto w systemie Operon.
  2. Nauczyciel wybiera rodzaj paczki – poziom nauczania i publikacje, które chce zamówić.
  3. Aby zrealizować zamówienie należy przejść do koszyka lub kliknąć złóż zamówienie, wskazać liczbę uczniów/ liczbę potrzebnych publikacji oraz podać adres szkoły na który ma zostać wysłana paczka.
  4. Podczas składania zamówień nauczyciel wybiera dzień dostawy paczki do szkoły. Najwcześniejsza możliwa opcja dostawy to 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
  5. W przypadku chęci zamówienia paczek do kilku różnych szkół należy złożyć osobne zamówienia na adres każdej szkoły.
  6. Po otrzymaniu paczki nauczyciel zapoznaje się z publikacjami i podejmuje decyzję czy będzie z nich korzystał.
  7. Po kilku dniach od dostawy paczki, Wydawnictwo kontaktuje się telefonicznie z nauczycielem w celu umówienia kuriera po odbiór płatności i/lub nadmiarowych publikacji. Nauczyciel może też samodzielnie zamówić kuriera klikając w zwrot. Płatności mogę też dokonać rodzice uczniów bezpośrednio na konto Wydawnictwa (dane do przelewu będą załączone do publikacji).
  8. W przypadku zwrotu należy zapakować publikacje w folię bąbelkową i włożyć do kartonu, w którym dostarczono zamówienie.